Friday, November 17, 2006

矛盾

人生盡是矛盾, 今日三樣:
.
1. 明知中國人權紀錄有幾好, 但為了經濟, 為了荷包, 仍然要 "隻眼開,隻眼閉" 咁同佢做生意.
.
2. 卑斯省 (British Columbia) 乃全世界居住環境最好地方之一, 這幾天因為風暴緣故, 豪雨加山泥, 食水變污水, 現在多個地區鬧食水荒.
Starbucks 都無咖啡賣!
.
3. PS3 今日開知發售. 排隊買這部機的人, 有些
應該是買來玩 "街頭霸王" (Street Fighter) 的. 誰知鋪頭未開門, 機未到手便先與其他同好 "講手", 玩一次人肉版 "街頭霸王".
.
唉! 可悲!
.

2 comments:

Anonymous said...

我今日買到兩部,點解唔通過網上在BEST BUY買呢?一個鐘頭放10部,我搞掂兩部,一部是幫朋友買的,一部準備放到網上拍賣。

今日來電臺點解唔告訴服務台小姐說找我呢?

廢苦滋燃 said...

1. 恭喜你買到兩部. 我完全沒有想過要買. 只是看新聞見到怪現象才寫在 blog 裡. 但是奇怪: 點解之前新聞無話其實可以上網買? 是否刻意唔講, 來 create 這個 hype (蜂湧熱潮)?

2. 昨天來電台, 諗住你會好忙準備出今天的報紙, 所以不敢打擾你. 下星期啦! 來之前我先打電話給你.

你今天 (nov 18) 上貼的那篇文好正! 不過好長; 我現在要出去拿 "第一報" 了, 回家之後再拜讀. 下午有機會再打電話到你和家碧姐的節目給你們.