Saturday, November 11, 2006

立此存照 -- 黃志華話如果佢出年參加省選的話, 唔好投佢票


今天下午在 Market Village 的 "萬錦區市選論壇"中, 棄甲曳兵而又再戰萬錦市的前安省自由黨議員黃志華開出一張支票.
.
被問及如果今次市選落敗, 明年會不會再返去參加省選. 佢既答案係: 如果佢出年參加省選的話, 唔好投佢票.
.
好! 立此存照.
.
不過佢呢張支票還有一些漏洞.
.
1. 佢無話過如果佢今次當選做到約克區區議員的話, 明年省選佢會否 "跳船" 參加省選.
.
2. 佢亦無話 (不論 11 月13日 市選中當選與否) 會不會在哈柏總理宣佈聯邦大選時參加聯邦大選.
.
希望各為網友, 不論是否選民, 一當定要 mon 實呢條友, 學大陸話齋: 聽其言, 觀其行. 唔好俾佢以為大家善忘而繼續混水摸魚.

2 comments:

Anonymous said...

好! 大家一同做證!
同我記記記記記實佢! 今鋪之後仲唔mon硬佢?? 最好醒醒定定喇!!
哈, 觀廢兄所拍之照片, 你身坐講台左下角?! 小人都在場, 不知我倆有否擦肩而過呢!

廢苦滋燃 said...

毒蛇兄:
.
多謝你的回應.
.
小弟所上貼的相片就是所坐的位置.那處是一張圓檯, 剛再鐵馬欄杆的後面.
.
你那時在那一個位置?