Friday, May 11, 2007

毓民棟篤串笑爆咀 Show - May 10, 2007






無得傾, 兩個字: 好正!

毓民雖是 "荳沙喉", 但是說話快慢有序, 抑揚頓錯, 真的攝住不少聽眾的耳朵和心.

毓民更 personate 了"四眼佬" (李嘉誠) 和 "溫總" (溫家寶). 扮 "四眼佬" 唔難, 講下潮州口音廣東話便可以. 但毓民扮 "溫總" 就是一絕! 講野超慢, 仲要遞起隻右手, "攤"大隻手板一副溫文面孔. 超似! 勁好笑!!

兩個小時的騷, 當中加插了多倫多第一台幾位 DJ 的同場表演攪氣氛. 觀眾當然開心. 但是毓民講野實在太生動, 一 D 都唔悶. 若可講多一個鐘就仲正!

昨晚毓民講了兩句說話, 觀眾聽來好笑, 但卻相當真實. 如果不是當天被俞琤炒, 就沒有今天的際遇 (做網台, 組政黨, 做棟篤串). "God closes the door, but He will open the window!"

忽發奇想. 毓民做了主內弟兄, 如果有日佢蒙召傳道, 個個星期日用棟篤串形式講耶穌, 必可吸引更多人慕道矣!





No comments: