Tuesday, April 17, 2007

人若賺得全世界,賠上自己的生命,有什麼益處呢﹖人還能拿什麼換生命呢﹖

以上是馬太 16:26 的經節.

若是用路加 9:25 就更合適: "人若賺得全世界,卻喪了自己,賠上自己,有什麼益處呢﹖"

他真是喪了自己,賠上自己.

昨日收到舊同事的電郵, 說他因為大老闆被 "綠色公司" 請去中國而將會在下個月坐正, 到佢做阿 head.

入行 13 年, 由 agent 做起, 升上經理, 途中公司變動, 要另起爐灶, 一切由頭做起, 四巨頭在獅子旗下再造王國. 今日 "召", "送", "臨" 都相繼到 "綠色"的大中華區發展 (都是 "召" 穿針引線? 唔奇.) -- 可能下個變綠的係佢掛??

換轉舊時, 我應該會戥佢好開心: 睇住佢條 career path 大展鴻圖, 榮上加榮. 13 年, 今日終於做到大老闆. But, 換來的是甚麼呢?

美滿的家庭嗎? Nope (自己攞黎 ... 牛唔飲水唔"撼"得牛頭低)

健康的身體嗎? Nope (可能都係自己攞黎 ... 很多成功人仕的身體仍然健康)

今日, 我會戥佢開心, 不過唔係好開心果隻. 我會問上帝: 一個咁樣的人, 你仍然咁樣在仕途上捧佢上去. 但你話過: "伸冤在我.我必報應".

所以 regarding 佢 (同埋阿邊個)呢抬戲, 上帝作為編劇, 我會好有興趣繼續睇落去.


No comments: