Tuesday, November 14, 2006

志華係姓黃,唔係姓馮


Credits: 明報 (上圖); 現代日報(下圖)
.
The Day After ...... 我想黃志華 (特別是黃太) 的春秋大夢 (做副市長) 都應該發完. It's time to get back to work; and for 黃太, whatever sort of work you have.
.
請記住, 你地係姓黃, 唔係姓馮. 明眼人都睇得出你的 "跳船" 藉口. 唉! 你估選民 "老馮" 一定要投你票咩!?!
.
我見過黃太真人一次, 就是上星期六在 Market Village 的論壇, 之前都是從電視或是報紙的相片中見到她. 當我第一次看到她的相片時, 我就同自己說: 黃太好像一個香港的電視明星, 但是一直都說不出是誰.
.
昨晚去完 Joe Li 的 campaign party, 駕
車歸家, 在 404 出 exit 時終於醒起那個明星的名字: 上官玉
.


似嗎??

知道黃太愛唱歌, 但始終不能永遠都是 "瀟灑走一回" 的一曲走天涯, 所以在這裡特別送上另一首國語名曲 "夢醒時分"; 老套點講句: 請留意歌詞!


夢醒時分

作詞/作曲:李宗盛

你說你愛了不該愛的人 你的心中滿是傷痕
你說你犯了不該犯的錯 心中滿是悔恨

你說你嚐盡了生活的苦 找不到可以相信的人
你說你感到萬分沮喪 甚至開始懷疑人生

早知道傷心總是難免的 你又何苦一往情深
因為愛情總是難捨難分 何必在意那一點點溫存

要知道傷心總是難免的 在每一個夢醒時分
有些事情你現在不必問 有些人你永遠不必等

4 comments:

Anonymous said...

哈哈哈哈哈﹗﹗﹗呢個上官玉係邊個黎架??!! 在下冇乜印象﹗個畫面字幕剛好係"話唔定我自摸呢?" .. 笑爆嘴
"夢醒時份"確係好歌一首。幣﹗你咁樣suggest左出黎﹐黃太下次會唔會起公開場合度唱架?! oh no!

廢苦滋燃 said...

上官玉係以前無線電視的藝員, 好多時都係 做 d 師奶的角色.

Anonymous said...

我將你成段blog forward左比公司D同事睇 (希望君不介意﹗)﹐大家笑到口水鼻涕直流﹐
有人極力認同黃太貌似‘上官玉’之說﹗﹗
第一台年尾做2006多市大事回顧時﹐若然做法跟去年一樣(‘頭條新聞’式﹐有歌曲穿插)﹐今次一定要叫佢地用‘夢醒事份’﹗﹗

廢苦滋燃 said...

多謝毒蛇兄幫小弟的 blog 發揚光大. 我當然唔介意啦, 仲要多謝你都 0黎 唔切添!
.
在此亦歡迎你的同事多d 0黎 睇我個 blog 同埋留言. 謝謝!
.
至於你想第一台年尾做大事回顧時用 "夢省時分", 咁就請麻煩你去家豪的留言板話俾佢知喇.