Friday, March 21, 2008

窮鬼Blues

除了 jazz 之外,我好鍾意聽 blues。 但是 canto pop 好少有呢類的作品。 例如: Maria Codero 的 "晒氣",夏韶聲 的 "深信著愛"......

以上兩首是屬於 canto pop 的 "主流"; 福音歌曲有久遺了的 鄧惠欣 的 "苦擔" (1987 or 1988?).

近來聽網台聽到這首,個 feel 好鬼正:




窮鬼Blues
(曲/詞: Alien)

冇錢買酒,今晚點樣過?
冇錢買煙,今晚點樣過?
要食西北風,講理想有乜錯!

冇錢去賭,今晚點樣過?
冇錢去威,今晚又點樣過?
似遊魂野鬼,有冇「定」安置我!

佢有錢,又夠薑,我冇錢,任佢搶,
辛辛苦苦,我要半斤得四兩!
只想跟你,痛快地醉,
聽朝會點樣,一於懶理佢!

我冇錢買酒,冇錢買煙,
冇錢去賭,又冇錢去威,
只想跟你,快活下去,
聽朝會點樣,一於好少理!
窮鬼唱Blues,今晚只得我共你!

Sunny (Alien): vocal, guitar
Po (Alien): guitar
Chan Wai Fat: melodica

No comments: